Thông tin tổng quan
Phúc lợi được hưởng
Mô tả công việc
2. Cấp trên quản lý trực tiếp: Kế toán trưởng;
3. Mô tả công việc:
- Định khoản các nghiệp vụ xuất nhập hàng hóa, nguyên liệu, thành phẩm lên phần mềm của công ty;
- Phụ trách một phần mảng thuế,
- Thực hiện đối chiếu công nợ, theo dõi nguyên vật liệu, báo cáo XNT hàng hóa, nguyên vật liệu,
- Các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên
Yêu cầu công việc
- Giới tính: Không yêu cầu
- Thành thạo phần mềm kế toán và tin học văn phòng.
- Kinh nghiệm từ 1 năm trở lên
Quyền lợi
- Được hưởng các chế độ lao động theo quy định của pháp luật
- Được đào tạo nội bộ bao gồm chuyên môn và kỹ năng làm việc nhóm;
- Lương năm HĐKD giao động 4-5 tháng lương; thưởng Lễ, Tết và quà Sinh nhật;
- Chế độ phép năm, đóng BHXH đầy đủ theo luật định;
- Tham gia TeamBuilding và du lịch Công ty;
- Và nhiều phúc lợi khác;
Giới thiệu về công ty
Công ty cổ phần Prosi Thăng Long
Địa chỉ: 78 Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội
Người liên hệ: Đỗ Thị Thùy Dương
For about 15 years, we have built up a wide and strong network of loyal customers throughout the world such as Europe Union, The US, The UAE and Asian countries. We supply a wide range of products, namely pepper, cinnamon cassia, star anise, desiccated coconut and cashew nut.
Different many other suppliers who are working as traders only, we own four large-scale factories with 2 hectares for each. Our factories are located in raw material areas so that we can purchase materials directly farmers. Besides, we also save the cost of transportation thus we give competitive prices to customers.
More importantly, Prosi takes pride in bringing the highest levels of quality, food-safety, and consistency to the food service and industrial food manufacturing industries. At Prosi, we understand food is a serious business where food safety and security are our first and foremost priorities. The spices we process meet the highest standards established by the industry.
Prosi’s mission is to fuel not only the growth of our company, but more importantly, the growth of your company.