CUSTOMER SERVICE
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ LOGISTICS GIA LINH
TP HCM Lương: Thỏa thuận Hạn nộp: 01-04-2024
Thông tin tổng quan
Phúc lợi được hưởng
Mô tả công việc
- Coordinate with customers and colleagues to fulfill the job
- Coordinate with airlines carriers worldwide agents to handle shipments
- Solving all the matters problems related to operation jobs
- Communicate with Sales Operation team to ensure proper flow of information regarding booking prospects and rate approvals
- Handle customer enquiries, quotations and overseas agent correspondence and offering solutions
- Perform and resolve customer dispute or complaint cases with care and in compliance with all internal and regulatory company’s requirements and customer’s standard operating procedure
- Ensure customer satisfaction and feedback to customers in professional manner
- Prepare reports, update system timely and accurately
- Provide comprehensive and professional services to customers, working to acquire, retain and develop relationships
- Other tasks as assigned by Head of Department
Yêu cầu công việc
- College University Foreign Trade, Foreign Economic or relevant field.
Quyền lợi
- Salary: As per experience and qualification
- All benefits as per Labor law
- Professional, dynamic working environment
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ LOGISTICS GIA LINH
Địa chỉ: LẦU 2, 177 HAI BÀ TRƯNG, PHƯỜNG VÕ THỊ SÁU, QUẬN 3
Người liên hệ: TRẦN THÙY DUNG
Website: http://glevietnam.com.vn/ Quy mô công ty: Từ 100 - 500 người
Chúng tôi đã ký kết hợp đồng đại lý với các công ty giao nhận vận tải độc lập tử nhiều nơi trên thế giới.
Gia Linh Logistics thực sự là một đơn vị tiên phong và sáng tạo để phục vụ mọi nhu cầu hậu cần của bạn.